nya tag !

FAAAAAN! jag har slarvat.... både fredagen och lördagen blev det onyttigt. det blev både alkohol, choklad och läsk... har inte tränat så mycket heller sen jag skrev sist. Måste ju verkligen ta tag i det nu. Skolan börjar i mon och då jävlar!

Matplanering i mon:
frukost:  kokta ägg ocg lite fil
fika:  kaffe (nån som vet om kaffe är onyttigt?)
mellanmål:  morötter
middag:   don´t know yet, men ska försöka att inte äta överdrivet mycket kolhydrater.

börjar skolan kl 11 så därför det inte blir nån lunch utan bara frukost och sen efter skolan ska jag ta en fika med en gammal kompis men ska försöka hålla mig undan sötsakerna och bara ta en kopp kaffe :)

ska försöka orka ut och springa i mon bitti men tar bussen kvart i 10 så kommer nog bli jobbigt att orka gå upp i och med att jag har sovit till 12 de andra dagarna. På kvällen ska jag nog även till gymmet en liten runda:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0